מוקד שירות לקוחות ארצי
1-800-60-70-80

טיפול בפטריות ציפורניים

טיפול בפטריות ציפורניים

ציפורניים עם פטרת לא מטופלת מהוות מאגר זיהומי של פטריות המתפשטות מהציפורניים לעור שמסביב וגורמת לגרד ואי נוחות מתמשכת.

היום הרפואה הקונבנציונלית מציעה טיפול תרופתי נגד פטרת עור וציפורניים. פטרייה מסוג הדרמוטופיטים מגיבה לכדורי “גריפולין” או “טרבינפין”. כאשר הזיהום נגרם עלי ידי פטריית שמר -קנדידה מקובל לטפל בכדורי “ניזורל” או “ספורנוקס”.

אומנם קיימים מחקרים מדעים של FDI אשר קובעים שנטילת כדורים לטיפול בבעיות פטרת ציפורניים ועור גורמת נזק בלתי הפיך לאיברים הפנימיים בגוף האדם.
היו לא מעט מקרים של השתלת כבד לאדם המטופל בכדורים נגד הפטרת. שיטת טיפול בפטרת ציפורניים באמצעות לייזר המוצעת על-ידי מרפאות “טרן קליניק” היא שיטה חדשנית, בטוחה לחלוטין ואינה כרוכה בכאב. בהעדר מניעות יעילות הטיפול גבוהה וניתן ליישמו על כל סוגי הפטרת בקרב מטופלים משני המינים מעל גיל שש עשרה.

תוכנית הטיפול במרפאות “טרן קליניק”: סך הטיפולים הכולל — ארבעה עד שמונה. תדירות הטיפולים — כל 7-14 יום. משך כל טיפול — 10 עד 20 דקות. הטיפול נעשה במרפאה ואינו כרוך בכאב.

מוקד שירות לקוחות ארצי
1-800-60-70-80

  • אין צורך בשיקום לאחר טיפול
  • השפעה מתמשכת לאחר טיפול
  • טיפול מונע התפתחות תפטיר הפטרייה ומונע ייצור נבגים
  • טיפול ללא כאב
  • חיטוי נגד חיידקים

טרן קליניק

“טרן קליניק” מציעה שיטת טיפול חדשה עם יעילות מוכחת: טיפול בפטרת ציפורניים באמצעות לייזר. מדובר בטיהור של שורש ולוחית הציפורן באמצעות לייזר להשמדה מוחלטת של הפטרת. הלייזר יוצר חום גבוה המשפיע באופן אחיד על האזור הנגוע. החום הורס את הקורים והנבגים של הפטרת ומחסל את מקור הבעיה.